Televizyon
Hem göze, hem kulağa hitap eden ve kitlelere ulaşmada birinci sırayı alan televizyon, medya planlamanın mecralarından büyük payı alır. Hedef kitlenin dikkatini çekmek ve mesajı ulaştırmak için önemli bir alandır.
Basın
Basın, akılda kalıcılık ve farklı kitlelere ulaşabilme açısından oldukça değerlidir. Özellikle gazeteler popülerliğini kaybetmeden yıllardır büyük kitleler ve markalar arasındaki iletişim aracı olmaya devam etmektedir.
Radyo
Ulusal ve bölgesel yayınlarla istenilen hedef kitleye ulaşmak için mevcut yerini koruyan bir diğer mecradır. Günlük hayatta hemen hemen herkese eşlik etmesi sebebiyle nitelikli değerlendirilmelidir.
Sinema
Sinema, veriler üzerinden doğru hedef kitleye aynı anda ulaşmayı sağlayan yenilikçi bir mecradır. Sinema izleyicisinin genel alışkanlıkları ya da film türü dikkate alınarak marka en doğru yerde gösterilir.
Outdoor
Billboardlar, duvar posterleri, raketler, ilanlar… Mesajın eylemine yönlendirmede oldukça etkilidir. Dikkat çekmesi ve akılda kalması için yaratıcı fikirlerle desteklenir.
İnternet
Çağımızın her anının içinde geçtiği internet, televizyonun tahtına göz koyan dinamik bir mecradır. İnternet siteleri, mailing ya da sosyal medya üzerinden yapılan medya planlamalar büyük önem taşır.
Nasıl Yapıyoruz
-
Analiz
-
Verilerin gücünü tecrübemizle birleştirerek doğru hedef kitlenizi buluyoruz ve ihtiyaçlarınıza en uygun cevabı üretiyoruz.
-
-
Strateji
-
Analiz ve veriler doğrultusunda sürecin nasıl ilerleyeceğine dair yol haritamız ile fark yaratıyoruz.
-
-
Medya Planlama
-
İletişim kampanyanızı en etkili mecralarda, en doğru şekilde görünür kılmak için çalışıyoruz.
-
-
Raporlama
-
Veri analizi, tecrübe ve stratejinin sonuçlarını tüm gerçekliği ile raporlandırıyoruz. İletişim kampanyanızın raporunu bilimsel gerçekler ve rakip analizleri ile beraber sunuyoruz.
-
Her proje için
ayrı bir heyecan taşırız.
Toplumu, trendleri ve talepleri doğru analiz eder, en uygun yol haritasını çizeriz.
Markanıza güç katmak için